Bun venit! :)

If she's amazing, she won't be easy.If she's easy she's be won't amazing.If she's worth it, you won't give up.If you give up, you're not worthy!

16 mai 2011

Acord de chitara

Ascultă-mă în gânduri!

Mi-am acordat sufletul trist,
În acorduri perfecte de chitară...
Am spintecat nemărginitul cu aripile!
Ascultă-mă în şoapte!
Mi-am şlefuit dorinţele-n argint,
Te-am apucat de mână,te-am iubit,

M-am furişat în ochii tăi
Ascultă-mă în şuierat de vânt!
Ţi-am furat chipul din amintiri
Şi te-am legănat în şatenul meu
Şi-am plâns peste trupul tău firav,de dor!...
Ascultă-mă în necuprinsuri albastre,
Ţi-am desenat chipul în mări înstelate
În timp ce îngeri albi îmi sunau iubirea
Dintr-un corn englezesc,peste ceruri...
Ascultă-mă în tăcere!...
Sunt eu!Am venit să te iubesc,
Mi-am deschis aripile peste inima ta
Şi mi-am făcut loc,încet,în tine...
Ascultă-mă în surâsul tău galben
Cum îţi zâmbesc imperfect şi nebunesc
Cum îţi dezmierd tâmplele în palme,
Cum nu mă mai satur să te iubesc!...
Ascultă-mă în veri lungi,suspinânde,
În absurdul căpruiului tău,în raze de soare
Ascultă-mi iubirea,sunt un simplu acord de chitară...
De dorul tău şi fericirea mea,am învăţat să zbor!...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu